הליכוד במתקפה על שקד: "בלמנו מכירת חיסול של בנט לעבאס"

    אבי רבינא No Comments on הליכוד במתקפה על שקד: "בלמנו מכירת חיסול של בנט לעבאס"

    בליכוד הוסיפו כי יביאו את חוק ייסוד ההגירה להצבעה ואז נראה, אם שקד תתמוך בחוק בגלל חשיבות ביטחון המדינה או תתנגד

    A discussion on the "family reunification law", during a plenum session in the assembly hall of the Israeli parliament, in Jerusalem, on July 6, 2021. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ???? ??? ???? ???? ????? ??? ??? ??????? ??? ????? ?????? ?????????
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפלת "חוק האזרחות" האופוזיציה פועלת לקדם את חוק ייסוד ההגירה, שיסתום את פרצת הפלסטינים המסתננים לישראל לתמיד, בליכוד תקפו את שרת הפנים שקד שהביאה להסכם מול רע"מ להכנסת אלפי משפחות פלסטיניות לישראל וכתבו, "גאים בכך שבלמנו הלילה את מכירת החיסול של בנט ושקד למנסור עבאס, כולל איזרוח אלפי פלסטינים".

    עוד תקפו בליכוד את שקד ואמרו כי "מי שהפרה את כל הבטחותיה לציבור והקימה ממשלה מסוכנת עם מרצ ורע״מ לא תטיף לנו מוסר. נביא את חוק יסוד ההגירה – החוק היחיד שימנע כניסת מסתננים פלסטינים לישראל – ונראה אם שקד תצביע בעדו".

    לאחר הפלת החוק תקפה שקד את הליכוד וכתבה, "מי שלא ראה את הצהלות של חברי הליכוד והציונות הדתית עם עופר כסיף וסמי אבו שחאדה לא ראה טרוף כזה מימיו. ביחד הם הפילו את חוק האזרחות, חוק חשוב לביטחון המדינה ולאופייה. ניצחון גדול לפוסט ציונות".

     



    0 תגובות